20 lutego 2013

Witajcie.
Postanowiłam zostać wegetarianką. Mój dotychczasowy sposób odżywiania uwzględniał mięso, jednakże w dość niewielkich ilościach. Powód? Źle się po jego spożyciu czułam. Miałam wzdęcia, bóle brzucha i problemy trawienne. Ostatnio wpadł mi w ręce film o traktowaniu zwierząt, zanim trafią na nasz talerz jako schabowy czy pieczeń. To link do owego filmu  http://veg-tv.info/Earthlings  lecz ostrzegam że jest to film dla ludzi o naprawdę mocnych nerwach.
Zapisałam się jednocześnie do akcji "Zostań wege na 30 dni!"
Pozdrawiam.

4 komentarze:

  1. Bardzo pomocna strona, aby schudnąć.
    Zdrowe jedzenie, żadnych problemów typu; bule brzucha, wzdęcia itp.Ta strona jest doskonała !
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. film prze przerażający... wiesz co przyłączam się do Ciebie:)) i niech moc będzie z nami :)

    OdpowiedzUsuń