10 marca 2013

Kotleciki cieciorkowo-brokułowe

Dziś zapraszam na kotleciki cieciorkowo - brokułowe z surówką selerową :)
Składniki:
- 1 puszka cieciorki ( ja użyłam Rolnik )
- 125 g.ugotowanych brokułów
- 4 łyżki zmielonych płatków owsianych
- 1 jajo
- sól, pieprz do smaku

Wykonanie:
Zmiksować cieciorkę dodając brokuły. Do powstałej masy dodać zmielone płatki owsiane, jajo i przyprawy. Całość dokładnie wymieszać. Smażyć kotleciki aż nabiorą rumianego koloru.

Jako dodatek przygotowałam surówkę z selera z jabłkiem.
Składniki:
- 1 jabłko
- 4 łodyżki selera naciowego
- sos: oliwa, cytryna, sól, pieprz

Wykonaie:
Seler naciowy i jabłko umyć, pokroić na małe kosteczki. Zrobić sos z oliwy, cytryny, przypraw. Delikatnie wymieszać.
Smacznego!


8 komentarzy:

  1. Pyszne i pożywne. szukałam takiego przepisu. Lubię brokuły i cieciorkę ale robię zwykle gulasz z cieciorki i brokuły z feta, a połączenie tych składników daje pyszny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mmm brokuły z fetą też uwielbiam:) :*

      Usuń
  2. Bardzo lubię takie wegetariańskie wymysły, zwłaszcza w formie placuszków - w zasadzie placuszków jest tyle, ile pomysłów, co nie wsadzisz, to zazwyczaj wyjdzie^^ :))

    Smakowite!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi dokładnie tak:)Pozdrowionka

      Usuń
  3. proste i zdrowe. jestem zachwycona przepisem, muszę takie zrobić. :)

    OdpowiedzUsuń