5 marca 2013

Pieczeń kuskusowo-warzywna

Dziś proponuję szybką, prostą i smaczną pieczeń :)
Składniki:
- 250 g kaszy kuskus
- 1 cukinia
- 1 cebula
- 2 marchewki
- 3 łodyżki selera naciowego
- natka pietruszki
- 1 jajo
- sól, pieprz do smaku
- olej do smażenia

Wykonanie:
Kaszę kuskus zalać wrzącą wodą i zaczekać aż napęcznieje.  Cukinię, cebulę, marchew obrać i zetrzeć na tarce na grubych oczkach. Łodyżki selera również zetrzeć (ja to zrobiłam za pomocą robota:)). Na patelni rozgrzać olej, warzywa przesmażyć ok 5 min. Tak przygotowany farsz mieszamy z kuskusem, dodajemy jajko, natkę pietruszki i przyprawy. Całość dokładnie mieszamy i przekładamy do keksówki. Pieczemy ok. 20 min w 180st. C.
Smacznego!


Z powyższego przepisu można zrobić równie pyszne kotleciki :)


12 komentarzy:

  1. super! może dzięki temu polubiłabym tego nieszczęsnego selera ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki rewelacyjny pomysł ! :o Musiało byc przepyszne !
    Możesz dodac przepis do akcji kuskusowej :D http://durszlak.pl/akcje-kulinarne/kuskus-na-kazda-pore-dnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Mena, kotleciki wygladaja bardzo apetycznie i choc nie przepadam za kuskusem, moze sie nawet skusze:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Sylwio:)są naprawde fajne i szybkie w wykonaniu:)

      Usuń
  4. Rzadko jem kuskus, ale w postaci pieczeni pochłonęłabym od razu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobnie jak moje dwie poprzedniczki, nie mam w zwyczaju sięgać po kuskus, ale coś czuję, że Twój przepis ma szansę to zmienić;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a przepis polecam :) Buziaki:*

      Usuń
  6. Hmm... wyjdę na odmieńca bo kuskus lubię i dość często gości u mnie w kuchni. zapiekanki z kuskusem w roli głównej jeszcze nie robiłam, ale może wkrótce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń