4 marca 2013

Znikająca tarta z jabłkami na francuskim cieście

Dziś kilka słów o "znikającej" tarcie z jabłkami na francuskim cieście. Przygotowanie zajmuje chwil kilka, ale szybkość w jakiej ona znika jest oszałamiająca ;)
Składniki:
- 1 op. ciasta francuskiego
- 4 średnie jabłka
- 1 łyżeczka cynamonu
- 4 łyżki cukru

Wykonanie:
3/4 ciasta francuskiego wyłożyć na foremkę do tarty. Podpiec 7 min. Na podpieczony spód wyłożyć jabłka pokrojone na cienkie plasterki. Posypać cukrem, odrobiną cynamonu. Na wierzchu ułożyć z reszty ciasta francuskiego krateczkę. Piec 20 min w 180st. C.
Smacznego!


10 komentarzy:

  1. może na poprawę humoru zrobię! widziałam chyba w Carrefourze to ciasto?? albo w Biedronce. Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba w każdym większym sklepie jest;) Pozdrawiam równie serdecznie i nosek do góry :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Klasyka wśród przepisów, ale mi narobiłaś nią smaka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglada super smacznie i wydawaloby sie, ze pol dnia w kuchni stalas:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stałam chwilkę a zniknęła jeszcze szybciej :):*

      Usuń
  5. Minka Malutkiej... bezcenna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maleńka jak ja spoglądałam na zdjęcie...chrupnęła ciacho i odgryzła kawałek :):*

      Usuń