15 kwietnia 2013

Kuskus z mango i bananem

Na śniadanko dziś proponuję pyszną kaszkę kuskus z mango i bananem :)
Składniki:
- 1/2 szkl. kaszki kuskus
- 1 banan
- 1/2 mango
- syrop z agawy
- siekane migdały do posypania

Wykonanie:
Kaszkę kuskus przygotowujemy wg przepisu na opakowaniu. Banana i mango obrać i pokroić na małe kawałki. Do miseczki wkładamy warstwowo: kaszkę polewając syropem z agawy, mango, banana; powtarzamy z drugą warstwą tak samo. Na wierzchu posypujemy siekanymi migdałami.
Smacznego!


20 komentarzy:

  1. Bardzo lubię kuskus na słodko :) A do tego mam teraz ochotę na taką wersję z mango!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, jak dla mnie super połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro dżem mango-banan wyszedł mi smaczny, to kuskus o takim smaku nie może zawieść:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super składniki! Wszystko co lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna, smaczna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie jadłam na słodko, ale chętnie wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również nie jadłam nigdy tej kaszki na słodko, ale uwielbiam i mango i banana więc na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam kuskus :) a mango wstyd się przyznać, ale już bardzo dawno nie jadłam :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. mmmmmmmmmmm jaka mila alternatywa dla owsianki :D moze w koncu zmotywuje sie do siegniecia po kaszki :)

    OdpowiedzUsuń