18 kwietnia 2013

Wegańskie kotleciki jaglankowe

Dziś proponuję wegańskie kotleciki jaglankowe. Pyszne :)
Składniki:
- 1 szkl. kaszy jaglanej
- 4 łyżki ziaren słonecznika
- 3 łyżki ziaren dyni
- 1 cebula
- 2 łyżki oliwy
- sól, pieprz do smaku

Wykonanie:
Kaszę ugotować wg przepisu na opakowaniu. Cebulę obrać, pokroić w kosteczkę i podsmażyć na oliwie. Ugotowaną kaszę, podsmażoną cebulę, ziarna dyni, słonecznika i przyprawy zmiksować blenderem. Z powstałej masy uformować kotleciki, obtoczyć w bułce tartej (u mnie z dodatkiem ziaren sezamu) i smażyć na złocisty kolor.
Smacznego!


22 komentarze:

  1. Wyglądają pysznie! Kotlety z kaszy jaglanej to jest to, co kocham;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam kaszę jaglaną, przepis leci do wypróbowania. aż się cieszę że wreszcie znalazłam pomysł na jutrzejszy obiad bo lodówka świeci pustkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że Cię zainspirowałam :):*

      Usuń
  3. ale wyglądają...ja robiłam dzisiaj lody z jaglanki, a kotlecików jeszcze nie. Zapisuje przepis do wypróbowania. Koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygladaja niesamowicie:-) W pierwszej chwili myslalam, ze to buleczki. Moze ten sezam mnie zmylil. Chyba byly super pyszne:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak:) i raczej zagoszczą częściej na moim stole :)

      Usuń
  5. Wyglądają tak apetycznie, że niebawem chyba je przygotuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie ładne :-) bardzo lubię kasze jaglaną, wiec to coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam więc przygotowanie Kasiu:) :*

      Usuń
  7. przepis od razu do wypróbowania, bo kończy mi się przydatność kaszy jaglanej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to koniecznie przygotuj kotleciki ;) :*

      Usuń
  8. wyglądają super! a można je jakoś upiec zamiast smażyć? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę ze tak, choć nie próbowałam :)

      Usuń
  9. Wyglądają smacznie, mogłabym takie zjeść na obiad!^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak cudownie wyglądają ! Najpierw myślałam, że to małe pizze. Baardzo apetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyglądają fajnie i są naprawdę smaczne:)

      Usuń