9 kwietnia 2013

Wyniki konkursu

Po wielokrotnym przejrzeniu nadesłanych przez Was propozycji dań na przywołanie wiosny i licznych debatach z członkami rodziny ;) postanowiliśmy przyznać cztery nagrody główne i dwa wyróżnienia :) Z pozostałych zgłoszeń jedno zostało wybrane w drodze losowania - otrzyma ono nagrodę pocieszenia, a pozostałe jako docenione i wyróżnione zostaną opublikowane na blogu.
Dzięki Waszym daniom wiosna na pewno wkrótce zawita :)
Wszystkich, którym zostały przyznane nagrody, proszę o przesłanie danych kontaktowych (wraz z nazwą bloga) niezbędnych do wysyłki nagród.

Serdecznie dziękuję wszystkim za udział w konkursie, a nagrodzonym gratuluję! :)

Nagrody główne:

z-milosci-do-slodkosci.blogspot.com





www.tysiagotuje.pl




www.kierunekzdrowie.blogspot.com


xcookandlookx.blogspot.com

Wyróżnienia:


relishmeals.blogspot.de




tastyy.blogspot.com




Nagroda pocieszenia :


bezpszenicyy.blogspot.com


Pozostałe zgłoszenia:

www.smaczniutkie.pl




polacamala.blogspot.com





ciastusiax.blogspot.com


kokilka.blogspot.com


16 komentarzy:

  1. Jej, to miłe :) Bardzo się cieszę.
    Czyli teraz mam podać swój adres na maila, tak?

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe, a ja nigdy nie miałam szczęścia w losowaniu :) ale mnie zaskoczyłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. więc się odmieniło:) i szczęście powróciło:) Gratuluję :)

      Usuń
  3. Milutko mi Kochanie :) dziękuję!
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, wielkie dzieki, nie spodziewalam sie:-)No to wysylam adres na maila:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana czyli ja też mam podać adres?
    A na jakiego maila:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie :) na mena_p@poczta.onet.pl :) taki sam jak na zgłoszenie sie był :*

      Usuń
  6. O, jaka niespodzianka miła! Bardzo się cieszę, dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń