9 maja 2013

Batoniki amarantusowe

Dziś polecam mega zdrowe batoniki amarantusowe :)
Składniki:
- 120 g. poppingu z amarantusa
- 80 g. mąki z amarantusa
- 50 g. ziaren słonecznika
- 50 g. jagód goji
- 50 g. sezamu
- 50 g. rodzynek
- 50 g. żurawiny
- 50 g. orzechów
- 50 g. płatków owsianych
- 4 łyżki siemienia lnianego
- 3/4 szkl. wody
- 100 g. syropu z agawy

Wykonanie:
Wszystkie składniki dokładnie wymieszać; wyłożyć na formę. Piec ok 30 min. w 180 st. C. Po ostygnięciu pokroić batoniki.
Smacznego!



15 komentarzy:

  1. Wspaniale skladniki, super zdrowe batony!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszne, zdrowe i jak apetycznie spoglądają na mnie ze zdjęcia;) Super wyszły Ci te batoniki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Te batoniki to bomba witaminowa!!!! naszprycowane są samymi smakołykami :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zdrowe to muszą być pycha !

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, ale trafiłam! Właśnie pilnie szukam tego typu przepisu na ciasteczka dla Synka, tylko niestety z powodu alergii u nas odpadają: słonecznik, jagody, sezam, orzechy, rodzynki i żurawina :-( Czym można je zastąpić? Albo jak zmienić proporcje aby wyszło bez tych dodatków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyjdą nawet bez tych składników :)dodaj po prostu lubione składniki które nie alergizują :) Pozdrawiam:*

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję! Nie zmieniałam proporcji, tylko dodałam więcej poppingu + płatki jaglane. Podane ze świeżymi owocami wyszły pysznościowe :-)

      Usuń
  6. Nigdy nie jadłam amarantusa, a ten popping tak fajnie wygląda! Muszę go gdzieś znaleźć, w jakimś 'zdrowym' eko sklepie najpewniej:)

    OdpowiedzUsuń