4 czerwca 2013

Czekoladowa babka z nutellą

Dziś mega czekoladowo i mega słodko :) Babka z nutellą.
Składniki:
- 120g. miękkiego masła
- 100g. cukru
- 3 łyżki nutelli
- 2 łyżeczki kakao
- 5 jajek
- 130g. mąki pszennej
- 1 łyżeczka proszku do pieczenia

Wykonanie:
Jaja wybić oddzielając białka od żółtek. Z białek ubić sztywną pianę. Masło z  cukrem i żółtkami jaj utrzeć na puszystą masę. Powoli dodać nutellę i dwie łyżeczki kakao. Wciąż ucierając dodać mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia. Do tak przygotowanego ciasta dodać wcześniej ubite białka jajek i delikatnie wymieszać łyżką. Ciasto przełożyć do foremki i piec 35-40 min. w 180 st. C.
Po upieczeniu babkę polać polewą czekoladową.

Polewa:
- 50 g. gorzkiej czekolady
- 1 łyżka nutelli
Składniki rozpuścić w kąpieli wodnej, wymieszać i polać przestudzone ciasto.
Smacznego!

16 komentarzy:

  1. oooooooo czekoladowo:) ja chcę :) ja lubię :) ja poproszę :)bo na pewno pyszna jest :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niooo mega słodka :) ale takie lubię:***

      Usuń
  2. dobrze, że właśnie zjadłam piernika, bo inaczej zaśliniłabym monitor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja, zamiast smarować każdą cząstkę babki oddzielnie nutellą, można machnąć po całości od razu^^

    OdpowiedzUsuń
  4. takie przepisy powinny być zabronione!!! :D :) mniam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Babka wygląda rewelacyjnie, pomysł idealny:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezentuje się przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglada przepysznie, az jestem glodna:-) Jestem teraz w Polsce, dlatego nie moge zagladac zbyt czesto,ale jak tylko sie dorwe do komputeraz to na pewno Cie odwiedze:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawie jak wysmienity tort!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawie ;) ale tort tez będzie - tęczowy:)

      Usuń