16 czerwca 2013

Młode ziemniaczki, fasolka szparagowa i gulasz sojowy

Dziś na obiadek proponuję pyszne młode ziemniaczki z koperkiem, podane z fasolką szparagową w towarzystwie gomasio oraz gulasz sojowy Orico :)
Składniki:
- młode ziemniaczki
- koperek
- odrobina masła
- fasolka szparagowa
- gomasio z kurkumą
- gulasz sojowy Orico

Wykonanie;
Młode ziemniaczki czyścimy, gotujemy. Podajemy z masełkiem posypane koperkiem. Fasolkę szparagową gotujemy podajemy wedle uznania - z bułką tartą na masełku, lub z gomasio (sezam mi fajnie pasuje do fasolki ;) ). Gulasz sojowy Orico przygotowujemy według przepisu na opakowaniu.
Smacznego!


16 komentarzy:

  1. Nie mam pojęcia co to jest gomasio, ale danie pierwsza klasa:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gomasio to uprażone ziarna sezamu z solą :) u mnie także z dodatkiem kurkumy utarte w moździerzu.

      Usuń
  2. Super danie, uwielbiam młode ziemniaczki i fasolkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pozdrawiam ciepło :*

      Usuń
  3. cudownosci :) uwielbiam młode ziemniaczki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Własnie za takie obiadki, młode ziemniaki, koperek i fasolkę kocham lato!

    OdpowiedzUsuń
  5. Młode ziemniaczki to esencja wiosny, cudnie podane...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) także je lubię z koperkiem...pycha:)

      Usuń
  6. Witaj,ale apetyczny obiad.Fotki też fajne.Pozdrawiam i zapraszam w odwiedzinki.Jola z Dobrych Czasów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) z pewnością odwiedzę :)

      Usuń
  7. haha..wczoraj przez przypadek dowiedziałam się co to znaczy gomasio, a dziś widzę je u Ciebie:)
    Uwielbiam połączenie ziemniaczków i fasolki...kojarzy mi się z babcinymi obiadami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. aż mi zaburczało w brzuchu, wszystkie składniki które uwielbiam

    OdpowiedzUsuń