25 czerwca 2013

Wegańskie naleśniki ze szpinakiem i sosem czosnkowym

Dziś na obiadek danie wegańskie - naleśniki ze szpinakiem i sosem czosnkowym. Pycha :)
Składniki:
ciasto naleśnikowe:
- 2 szkl. mąki
- 2 łyżki otrębów pszennych
- 2 łyżki zmiksowanych płatków owsianych
- szczypta soli
- woda
farsz:
- szpinak
- cebula
- olej
- szczypta soli
sos czosnkowy:
- 1/2 szkl. mleka sojowego
- 150g. tofu
- 3-4 ząbki czosnku
- sól, pieprz do smaku

Wykonanie:
Z podanych składników przygotować ciasto naleśnikowe gęstości śmietany. Usmażyć naleśniki.
Ze składników na farsz przygotować nadzienie do naleśników.
Podawać z sosem czosnkowym.
Smacznego!

16 komentarzy:

  1. Aż głód mnie dopadł mmniammm :)) a gdzie obiecana zupka wg KPP? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zupka jest :) mówisz - masz Kochana :*

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nic dziwnego :) Aż rozpływają się w ustach :)

      Usuń
  3. Wersji wegańskiej nie miałam okazji spróbować, ale takie z fetą - niebo w gębie :) Następnym razem spróbuję Twojej wersji.

    OdpowiedzUsuń
  4. pysznie... jeszcze nie robiłam nigdy naleśników ze szpinakiem

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj jak pieknie wygladaja! Uwielbiam nalesniki ze szpinakiem - w wersji weganskiej na dodatek:-) - pysznosci Kochana:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. szpinak szpinak szpinak... nie ma rady, jutro u mnie będzie szpinak! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szpinak i sos czosnkowy to moje ulubione połączenie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. A jakby dać mąkę pełnoziarnistą, to nie trzeba modyfikować reszty przepisu na naleśniki? Pytam, gdyż nie chcę dodawać mleka (jakby dodała, to sojowe oczywiście)

    OdpowiedzUsuń