9 lipca 2013

Ekspresowe kotleciki soczewicowe

Dziś na obiadek danie smaczne i szybkie - kotleciki soczewicowe :)
Składniki:
- 1 puszka soczewicy
- 1 cebula
- 1 jajo
- 2 łyżki płatków owsianych
- 2 łyżki sezamu
- koperek
- sól, pieprz do smaku

Wykonanie:
Soczewicę odcedzić, zmiksować blenderem. Cebulę obrać, pokroić w kosteczkę; dodać do zblendowanej masy, dosypując pozostałe składniki sypkie. Do masy wbić jajo i dokładnie wymieszać. Na końcu dodać koperek i przyprawy. Smażyć na oleju jak placki ziemniaczane.
Smacznego!

18 komentarzy:

  1. Soczewica od lat kojarzy mi się glównie z pasztecikami z soczewicy:p takie kotleciki... to może być smaczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jadłam jeszcze takich kotlecików, piękne wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej, a można taki obiadek na wynos z dowozem zamówić? :D pozdrawiam, karola

    OdpowiedzUsuń
  4. kotlety z soczewicy to zdecydowanie jedne z najlepszych jakie w ogóle można zrobić :) można jeść i jeść :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja ulubiona soczewica! Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja nie miałam dziś co na ruszt włożyć, pomysłu mi brakło, a tu u Ciebie taka inspiracja:)

    OdpowiedzUsuń