2 lipca 2013

Kotlety z kaszy jaglanej z pomidorami

Dziś zapraszam na pyszne kotlety z kaszy jaglanej z pomidorami:)
Składniki:
- 1/2 szkl. kaszy jaglanej
- 1 mała cebulka
- 1 ząbek czosnku
- 2 pomidory
- 1 jajo
- sól, pieprz do smaku
- 2 łyżki mąki pełnoziarnistej

Wykonanie:
Kaszę jaglaną ugotować do miękkości. Cebulkę obrać i pokroić w kosteczkę. Czosnek przecisnąć przez praskę. Pomidory umyć, pokroić w kosteczkę. Cebulę, czosnek i pomidory wymieszać z kaszą jaglaną; dodać jajo, przyprawy i dwie łyżki mąki pełnoziarnistej. Uformować kotleciki, obtaczać w bułce tartej (u mnie z dodatkiem sezamu) i smażyć z obu stron na złocisty kolor.
Smacznego!

20 komentarzy:

  1. Wspaniałe! Lubię kaszę jaglaną! Świetny pomysł na kotleciki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci za pochwałę :) sama wymyśliłam taki sposób podania, a przy moim braku doświadczenia każda pochwała autorskiego pomysłu jest jak wygrana w totka :D Myślę, że takie kalafiorowe puree pasowałoby do Twoich kotlecików :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ostatnio jobla na punkcie pomidorów :))) takie kotleciki to jest coś dla mnie!:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda apetycznie i zdrowo - połączenie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. trochę jak małe hamburgerki, ale na pewno zdrowsze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. a nie chcesz tego zgłosić na konkurs na zdrowe przepisy? weź spróbuj, jak na moje oko, powinni docenić taką inwencję, zresztą sama poczytaj https://www.facebook.com/mojanowafigura/app_357466927710122

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana jak zwykle pieknie i smacznie - uwielbiam wszystkie Twoje kotleciki - zawsze wygladaja tak apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. To cos dla mnie, dzieki za przepis.

    OdpowiedzUsuń
  9. mam resztkę kaszy i już wiem jak ją spożytkuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. może i dobre ale durzo oleju wsiąka w nie podaczas smażenia

    OdpowiedzUsuń