18 lipca 2013

Kotlety z tofu z pieczarkami

Dziś polecam niezwykle łatwe i szybkie w przygotowaniu kotleciki z tofu :)
Składniki:
- 150 g. tofu
- 3 łyżki ziaren słonecznika
- 1 łyżka szczypiorku
- 1 łyżka koperku
- 1 łyżka sosu sojowego
- sól, pieprz do smaku
- 1 jajo

Wykonanie:
Tofu rozdusić widelcem, dodać sos sojowy, ziarna słonecznika, jajo, przyprawy i na końcu poszatkowany szczypiorek i koperek. Dokładnie wymieszać na jednolitą masę. Gdyby była za rzadka można dodać 1-2 łyżki płatków owsianych. Z tak przygotowanej masy zrobić kulki, obtaczać w sezamie i smażyć na złoty kolor. U mnie podane z pomidorami i sosem balsamicznym.
Smacznego!


14 komentarzy:

  1. o kurcze, a ja dopiero co kupiłam kaszę jaglaną, na te z poprzedniego przepisu :D ale w sumie na te tutaj, tez mam wszystko w lodówce i teraz nie wiem za które się zabrać! pozdrawiam, karola :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana rób te i te :) obie wersje są pyszne :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam pojęcia jak smakują takie kotlety, ale wyglądają super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. są pyszne :) spróbuj -warto:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ach i ten ocet balsamiczny ... mmmm:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie tylko łatwe i szybkie, ale i pyszne :) moja koleżanka robiła kiedyś jeśli nie takie same, to bardzo podobne i były świetne :) dobrze, że mi przypomniałaś, może tym razem sama zrobię...czemu się z nimi nie zgłosisz do tego konkursu https://www.facebook.com/mojanowafigura/app_357466927710122 ? przepis masz, zdjęcia też, to tylko chwila roboty, a nagrody czekają:>:>:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń